Flytt och lagerrensning! :)

Hej allihopa! :)

Som ni kanske redan har hört eller läst i tidningen så kommer jag flytta salongen i slutet av sommaren.
Jag kommer öppna i Kållekärr istället, hemma hos mig :)
Har öppet i Rönnäng fram t.o.m. 26/7-13, sen tar jag ett uppehåll på en månad, räknar alltså med att öppna i Kållekärr den 26/8-13.
Jag har samma telefonnummer som tidigare, alltså jag behåller 0304-67 77 60, bara att ringa så får ni vägbeskrivning osv.


Eftersom jag flyttar så håller jag nu på med en riktigt stor lagerrensning/utförsäljning.
Så ni kan hitta riktigt bra fynd just nu, gäller t.o.m. 26/7-13 men tänk på att det endast är så långt lagret räcker!!

Aktuellt Just nu:
25% rabatt på samtliga produkter från L´Oréal. (Gäller ej redan nedsatta priser.)
OCH, vid köp av 2 produkter får ni även en strandväska på köpet!
Passa på :D :D

Ett flertal REA lådor med Super-Klipp :)
Märken som Maria Nila, Cutrin, L´Oréal m.fl.

25% Rabatt resterande Parfymer, finns ett fåtal kvar!
 
Samtliga smycken, Endast 79:-/st. Oavsett tidigare pris!

Passa på! Detta är ett urval av vad som finns, kommer nya lite då och då.. ska sälja ut en hel del innan flytten!
Vill ni bli sommarfina innan min semester/flytt.. Ring för att boka tid 0304-67 77 60! :)
OBS! Vid Klipp & Färg - Få shampo och balsam på köpet!
Gäller t.o.m. 26/7-13 eller så långt lagret räcker.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0